Uitgelogd

Je bent nu uitgelogd, tot ziens!

Welkom terug!

Hi, je bent ons niet vergeten! We hebben je winkelwagen voor je bewaard.

Verder winkelen
Product toegevoegd
Verder winkelen

Winkelwagen

  • Morgen in huis
    Als je bestelt voor 17u

    Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17.00 uur, waarvan alle producten in ons eigen magazijn op voorraad zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. De PostNL biedt in 99% van deze gevallen het pakket de volgende dag bij de ontvanger aan.

  • Gratis verzending
    Vanaf 30 euro

    Bij bestellingen met een orderwaarde vanaf 30,- vervallen de basis verzendkosten van 4,95. Eventuele aanvullende verzendkosten voor uitzonderlijk grote of zware artikelen en zendingen naar het buitenland blijven van toepassing.

  • Klantenservice
    Stuur e-mail
Dagaanbieding

  • Gratis verzending
    vanaf 30 euro
  • Discreet
    zonder verwijzing
  • Achteraf betalen
    met AfterPay
  • Volg je bestelling
    via PostNL
  • 14 dagen op zicht,
    prettig toch?
  • Gratis afhalen
    in Soest

Betalen

iDEAL

Met iDEAL kun je gemakkelijk, veilig en vertrouwd je online aankopen afrekenen. Je rekent je bestelling af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.

Voordelen op een rij

  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren;
  • iDEAL wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken;
  • toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL;
  • controle en overzicht op je betaling(en).

iDEAL betalen

Hoe werkt iDEAL?


Je plaatst een bestelling bij Givt. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven van welke betaalmethode je gebruik wilt maken. Selecteer iDEAL en selecteer je bank. Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en Givt wordt direct geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Let op! iDEAL is alleen beschikbaar voor klanten die in het bezit zijn van een Nederlandse bankrekening.

Voor meer informatie over iDEAL zie www.ideal.nl of bekijk de iDEAL Demo.


Met digitale acceptgiro je online bestelling betalen via AfterPay

Afterpay

Je kunt je bij Givt ook achteraf betalen, je betaalt dan je producten nadat je ze hebt ontvangen. Om achteraf betalen mogelijk te maken heeft Givt als partner AfterPay gekozen. AfterPay voert voor Givt het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een acceptgiro van AfterPay per e-mail ontvangt om je bestelling alsnog te betalen.

  • De eerste keer met AfterPay? Dan kun je maximaal een bedrag van € 80,- betalen.
  • Al eerder betaald met AfterPay? Dan kun je maximaal een bedrag van € 250,- betalen.
  • Indien je met AfterPay voor een hoger bedrag wilt bestellen maar niet het volledige bedrag vooruit wenst te betalen, kun je vooraf contact met ons opnemen.

Hoe werkt het?

Je plaatst een bestelling bij Givt. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je achteraf wilt betalen met acceptgiro. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay achter de schermen een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Binnen 2 weken na verzending van je bestelling ontvang je per email een betalingsverzoek met een acceptgiro. Na ontvangst van dit bericht heb je 14 dagen de tijd om het verschuldigde bedrag te voldoen.

Wat zijn de voorwaarden?
Er kan alleen van betaling per acceptgiro gebruik worden gemaakt als:

  • je een bestelling plaatst als particulier;
  • het factuur- en bezorgadres in Nederland ligt (let op: geen postbus);
  • je betalingsverzoek door AfterPay geautoriseerd wordt.

Als je kiest voor betaling achteraf met acceptgiro, worden de rechten ten aanzien van het voor jouw aankopen verschuldigde bedrag, door Givt overgedragen aan AfterPay.

Voordelen op een rij

  • Eerst het product ontvangen daarna pas betalen.
  • veilig en vertrouwd;
  • eenvoudig en gemakkelijk;
  • je hoeft tijdens het bestellen geen bankpassen meer bij de hand te hebben;

Afgewezen door AfterPay?

Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk betalen met een andere betaalmethode zoals iDEAL.  Voor vragen over je afwijzing kun je rechtstreeks (minimaal twee uur na je afwijzing) contact opnemen met de Klantenservice van AfterPay, via telefoonnummer 0900 – 25 26 27 5 (15 ct p/m) of via klantenservice@afterpay.nl.

Let op! Bij betaling met acceptgiro wordt er € 1,95 aan administratiekosten in rekening gebracht.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen.
Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.


Pinnen of contant

Uiteraard ben je ook welkom op ons Servicepoint om een bestelling te plaatsen.

  • Ben je nog niet zo vertrouwd met het kopen op internet?
  • Wil je liever contant betalen of pinnen?
  • Heb je vragen over een van onze producten?

Kom langs op ons Servicepoint om kennis te maken en je bestelling te plaatsen. Producten die niet op voorraad zijn worden direct voor je besteld. Ik denk dat deze zin moet zijn: “Bestelde producten kunnen na levering naar het door jou opgegeven adres worden verstuurd of worden afgehaald bij ons servicepoint.

Wanneer je ziet dat ons servicepoint een product op voorraad heeft, kun je contact met ons opnemen om het gewenste product te laten reserveren.

Indien gewenst kunnen wij je bij ons servicepoint ook helpen online de bestelling te plaatsen, zodat je sneller kunt wennen aan onze online bestelservice. Het gebruik van bijvoorbeeld iDEAL leggen wij je graag uit.


Creditcard

   

Betalen met je creditcard behoort bij Givt ook tot de mogelijkheden. Wij ondersteunen zowel VISA als MasterCard, je kunt hiervoor kiezen tijdens het bestelproces. Wij hanteren geen extra kosten bij betalingen door middel van creditcard.

Voordelen op een rij

  • Betalen zonder Nederlandse bankrekening
  • Veilig en betrouwbaar

Maestro

Je kunt je online bestelling bij Givt ook betalen door middel van een betaalkaart waarop het Maestro logo is afgedrukt

Voordelen op een rij

  • Betalen zonder Nederlandse bankrekening
  • Veilig en betrouwbaar

Bancontact (Mister Cash)

Voor onze wel gewaardeerde Belgische klanten ondersteunen wij ook Bancontact (Mister Cash) als betaalmethode.

Voordelen op een rij

  • Direct betalen met een Belgische bankrekening
  • Veilig en betrouwbaar

Sofort Banking

Een snelle, veilige en veelgebruikte betaalmethode binnen Duitsland en andere landen in Europa.

Voordelen op een rij

  • Direct betalen met een buitenlandse bankrekening
  • Veilig en betrouwbaar

Op rekening voor bedrijven

Zakelijke klanten kunnen bij Givt op rekening bestellen. Hiervoor gelden wel enkele spelregels:

  • je bent al klant en hebt eerder een bestelling geplaatst en betaald;
  • je besteedde eerder in totaal 1.000, - euro of meer;
  • wij hebben een KvK-uitreksel ontvangen, niet ouder dan zes maanden. Wij zullen dit beoordelen;

Wanneer je op rekening bestelt ontvangen wij graag bij elke bestelling een ondertekende inkoopopdracht op officieel briefpapier.

Vermeld hierbij duidelijk:

  • de producten of het offertenummer;
  • je klantnummer;

Betalen vanuit het buitenland

Indien je een betaling aan ons wilt voldoen vanuit het buitenland heb je onderstaand IBAN-nummer en/of onderstaande BIC/SWIFT code nodig.

IBAN-nummer
NL 46 RABO 0359 9721 44 (Rabobank)
T.n.v. Givt

BIC/SWIFT: RABONL2U


Kopiefactuur

Voor jouw administratie ontvang je direct na het bestellen een factuur per e-mail. Door in te loggen op jouw account kun je achteraf een kopiefactuur opvragen.


Betalingsherinnering

Wanneer je een betalingsherinnering hebt ontvangen dan hebben wij voor (een deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling ontvangen. Wanneer je het nog verschuldigde bedrag kort voor ontvangst van de betalingsherinnering al hebt voldaan, of Als je de betaling langer geleden hebt voldaan naar het juiste rekeningnummer dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij het factuurnummer te vermelden in je e-mail of bij de hand te houden als je ons belt. Houd er rekening mee dat betalingsherinneringen worden verzonden naar het laatst gebruikte e-mailadres in je account.


Btw-teruggave voor internationale klanten

Op je meeste aankopen betaal je een btw-bedrag van 21 procent. Niet-EU-burgers kunnen het btw-bedrag terugkrijgen bij het verlaten van de EU. Givt werkt hiervoor samen met VATfree.nl, je hoeft hiervoor dus geen contact met ons op te nemen.
VATfree.nl

Hoe gaat dit in zijn werk?

  1. plaats je bestelling en bewaar je factuur;
  2. laat bij vertrek je factuur afstempelen door de Douane;
  3. stuur je afgestempelde factuur op naar VATfree.nl of laat deze achter bij de Service Wings-balie op Schiphol;

Adresgegevens
VATfree.nl administration
Postbus 75605
1118 ZR Luchthaven Schiphol
The Netherlands

Meer informatie over het terugvragen van je btw lees je op de website van VATfree.nl.


Procedure verzenden naar overige EU-landen (intracommunautaire leveringen)

Doe je zakelijke aankopen en betaalt je bedrijf btw buiten de Nederlandse grenzen? Dan kom je in aanmerking voor een zogenaamde intracommunautaire levering. Dit betekent dat je geen btw hoeft te betalen. Zodra je een bestelling geplaatst hebt, neem je contact op met onze klantenservice om gebruik te maken van deze regeling. Onze administratie zal na de controle binnen 1-2 werkdagen contact met je opnemen betreffende de betaling.


Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen.

© 1999-2017 Givt|Algemene voorwaarden|Cookies|Privacy|Webdesign by RETO
 
Winkelwagen 0